Mocht je een klacht hebben in verband met wat wij doen, dan staan je een aantal middelen ter beschikking. Indien je de klacht door ons wil laten afhandelen, dan dien je contact op te nemen met Maggy Kimpe (02/452.24.99 of MaggyKimpe@deloper.be). Zij zal zo snel mogelijk reageren op jouw klacht en het resultaat van de reactie toevoegen aan jouw dossier. Je wordt uiteraard op de hoogte gehouden tijdens het hele verloop van de procedure.

Indien je de klacht niet door ons wil laten afhandelen, kan je contact opnemen met de consulent, indien een gemandateerde voorziening of SDJ betrokken partij is, of met Opgroeipunt (078/170.000, of https://www.opgroeien.be/opgroeipunt#toc-hoe-kan-je-opgroeipunt-bereiken-). Er is tevens de mogelijkheid tot bemiddeling wanneer een conflict tussen hulpverlener en jongere en/of zijn gezin zich voordoet. Meer informatie en contactgegevens vindt u op https://www.jeugdhulp.be/contact/clientoverleg-en-bemiddeling of vraag deze na bij uw begeleid(st)er.